Ş. DEMİRKOL, "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi," In Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi , İstanbul: Değişim Yayınevi, 2010, pp.157-264.
DEMİRKOL, Ş. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi. 2010. In Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi , Değişim Yayınevi, İstanbul, 157-264.
DEMİRKOL, Ş., (2010). Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi. Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi (pp.157-264), İstanbul: Değişim Yayınevi.
DEMİRKOL, Şehnaz. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi." In Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi , 157-264. İstanbul: Değişim Yayınevi, 2010
DEMİRKOL, Şehnaz. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi." Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi , Değişim Yayınevi, 2010, pp.157-264.
DEMİRKOL, Ş. (2010) "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi", Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi . İstanbul: Değişim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Şehnaz DEMİRKOL}, chaptertitle={Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi}, booktitle={ Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi}, publisher={Değişim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2010} }