İ. Akyüz And A. Aydın, "Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış," In Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , Bursa: Ekin Yayınevi, 2022, pp.335-355.
Akyüz, İ. And Aydın, A. Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış. 2022. In Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , Ekin Yayınevi, Bursa, 335-355.
Akyüz, İ., & Aydın, A., (2022). Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış. Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon (pp.335-355), Bursa: Ekin Yayınevi.
Akyüz, İrfan, And Ayşen Aydın. "Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış." In Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , 335-355. Bursa: Ekin Yayınevi, 2022
Akyüz, İrfan And Aydın, Ayşen. "Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış." Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , Ekin Yayınevi, 2022, pp.335-355.
Akyüz, İ. And Aydın, A. (2022) "Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış", Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon . Bursa: Ekin Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={İrfan AKYÜZ And author ={Ayşen Aydın}, chaptertitle={Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış}, booktitle={ Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon}, publisher={Ekin Yayınevi}, city={Bursa},year={2022} }