H. HOŞGÖR And E. CENGİZ, "Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme," Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.1, pp.191-217, 2020
HOŞGÖR, H. And CENGİZ, E. 2020. Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.1 , 191-217.
HOŞGÖR, H., & CENGİZ, E., (2020). Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.1, 191-217.
HOŞGÖR, HAYDAR, And Emrah CENGİZ. "Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme," Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.1, 191-217, 2020
HOŞGÖR, HAYDAR And CENGİZ, Emrah. "Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme." Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.1, pp.191-217, 2020
HOŞGÖR, H. And CENGİZ, E. (2020) . "Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme." Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.1, pp.191-217.
@article{article, author={HAYDAR HOŞGÖR And author={Emrah CENGİZ}, title={Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme}, journal={Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi}, year=2020, pages={191-217} }