S. MENGÜ, "Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi," İÜ İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, pp.113-132, 2005
MENGÜ, S. 2005. Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi. İÜ İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3 , 113-132.
MENGÜ, S., (2005). Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi. İÜ İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, 113-132.
MENGÜ, Seda. "Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi," İÜ İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, 113-132, 2005
MENGÜ, Seda. "Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi." İÜ İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, pp.113-132, 2005
MENGÜ, S. (2005) . "Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi." İÜ İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.3, pp.113-132.
@article{article, author={Seda MENGÜ}, title={Reklamın Toplumsal Değer Yapılanmasına Etkisi}, journal={İÜ İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={113-132} }