S. Muğan Ertuğral And Ş. Demirkol, "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma ve Önemi," Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, pp.61-70, 2007
Muğan Ertuğral, S. And Demirkol, Ş. 2007. Turistik Ürün Talebinde Markalaşma ve Önemi. Sosyal Bilimler Dergisi , no.2 , 61-70.
Muğan Ertuğral, S., & Demirkol, Ş., (2007). Turistik Ürün Talebinde Markalaşma ve Önemi. Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, 61-70.
Muğan Ertuğral, Suna, And Şehnaz DEMİRKOL. "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma ve Önemi," Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, 61-70, 2007
Muğan Ertuğral, Suna M. And Demirkol, Şehnaz. "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma ve Önemi." Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, pp.61-70, 2007
Muğan Ertuğral, S. And Demirkol, Ş. (2007) . "Turistik Ürün Talebinde Markalaşma ve Önemi." Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, pp.61-70.
@article{article, author={Suna MUĞAN ERTUĞRAL And author={Şehnaz DEMİRKOL}, title={Turistik Ürün Talebinde Markalaşma ve Önemi}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007, pages={61-70} }