M. S. FİDAN Et Al. , "Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri," 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.498-521, 2021
FİDAN, M. S. Et Al. 2021. Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri. 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2 , 498-521.
FİDAN, M. S., CENGİZ, E., & AKDEMİR ÖMÜR, G., (2021). Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri. 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, 498-521.
FİDAN, Mustafa, Emrah CENGİZ, And Gökçe AKDEMİR ÖMÜR. "Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri," 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, 498-521, 2021
FİDAN, Mustafa S. Et Al. "Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri." 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.498-521, 2021
FİDAN, M. S. CENGİZ, E. And AKDEMİR ÖMÜR, G. (2021) . "Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri." 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.498-521.
@article{article, author={Mustafa Suat FİDAN Et Al. }, title={Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri}, journal={19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={498-521} }