M. S. Fidan Et Al. , "THE EFFECTS OF INDUSTRY 4.0 ON SALES ORGANIZATIONS," 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.498-521, 2021
Fidan, M. S. Et Al. 2021. THE EFFECTS OF INDUSTRY 4.0 ON SALES ORGANIZATIONS. 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2 , 498-521.
Fidan, M. S., Cengiz, E., & Akdemir Ömür, G., (2021). THE EFFECTS OF INDUSTRY 4.0 ON SALES ORGANIZATIONS. 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, 498-521.
Fidan, Mustafa, Emrah CENGİZ, And Gökçe AKDEMİR ÖMÜR. "THE EFFECTS OF INDUSTRY 4.0 ON SALES ORGANIZATIONS," 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, 498-521, 2021
Fidan, Mustafa S. Et Al. "THE EFFECTS OF INDUSTRY 4.0 ON SALES ORGANIZATIONS." 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.498-521, 2021
Fidan, M. S. Cengiz, E. And Akdemir Ömür, G. (2021) . "THE EFFECTS OF INDUSTRY 4.0 ON SALES ORGANIZATIONS." 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.2, pp.498-521.
@article{article, author={Mustafa Suat Fidan Et Al. }, title={THE EFFECTS OF INDUSTRY 4.0 ON SALES ORGANIZATIONS}, journal={19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={498-521} }