H. KAZAN Et Al. , "Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları , vol.15, no.1, pp.43-65, 2017
KAZAN, H. Et Al. 2017. Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları , vol.15, no.1 , 43-65.
KAZAN, H., DEĞERMEN, H. A., & Gökçenur Yurtman, G., (2017). Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları , vol.15, no.1, 43-65.
KAZAN, Halim, Hatice Anıl DEĞERMEN, And Gülçin Gökçenur Yurtman. "Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları , vol.15, no.1, 43-65, 2017
KAZAN, Halim Et Al. "Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları , vol.15, no.1, pp.43-65, 2017
KAZAN, H. DEĞERMEN, H. A. And Gökçenur Yurtman, G. (2017) . "Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları , vol.15, no.1, pp.43-65.
@article{article, author={Halim KAZAN Et Al. }, title={Toplam Kalite Yönetiminin İç ve Dış Müşterilerin Performans Değerlendirmesi Üzerine Etkisi}, journal={Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları}, year=2017, pages={43-65} }