S. HÜNERLİ, "Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlanması," Pi Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.35-45, 2012
HÜNERLİ, S. 2012. Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlanması. Pi Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40 , 35-45.
HÜNERLİ, S., (2012). Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlanması. Pi Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, 35-45.
HÜNERLİ, Selçuk. "Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlanması," Pi Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, 35-45, 2012
HÜNERLİ, Selçuk. "Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlanması." Pi Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.35-45, 2012
HÜNERLİ, S. (2012) . "Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlanması." Pi Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.40, pp.35-45.
@article{article, author={Selçuk HÜNERLİ}, title={Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlanması}, journal={Pi Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2012, pages={35-45} }