D. Gül Ünlü And B. Zeybek, "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme," Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, pp.72-95, 2020
Gül Ünlü, D. And Zeybek, B. 2020. Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme. Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41 , 72-95.
Gül Ünlü, D., & Zeybek, B., (2020). Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme. Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, 72-95.
Gül Ünlü, Derya, And Burcu Zeybek. "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme," Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, 72-95, 2020
Gül Ünlü, Derya G. And Zeybek, Burcu. "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme." Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, pp.72-95, 2020
Gül Ünlü, D. And Zeybek, B. (2020) . "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme." Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, pp.72-95.
@article{article, author={Derya GÜL ÜNLÜ And author={Burcu Zeybek}, title={Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme}, journal={Ajit-e Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, year=2020, pages={72-95} }