H. HOŞGÖR And E. CENGİZ, "İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi," Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.8, no.4, pp.501-509, 2019
HOŞGÖR, H. And CENGİZ, E. 2019. İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi. Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.8, no.4 , 501-509.
HOŞGÖR, H., & CENGİZ, E., (2019). İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi. Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.8, no.4, 501-509.
HOŞGÖR, HAYDAR, And Emrah CENGİZ. "İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi," Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.8, no.4, 501-509, 2019
HOŞGÖR, HAYDAR And CENGİZ, Emrah. "İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi." Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.8, no.4, pp.501-509, 2019
HOŞGÖR, H. And CENGİZ, E. (2019) . "İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi." Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.8, no.4, pp.501-509.
@article{article, author={HAYDAR HOŞGÖR And author={Emrah CENGİZ}, title={İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi}, year=2019, pages={501-509} }