Atıf Formatları
Etkinliklerle Türkçe öğretimi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. MELANLIOĞLU, "Okuduğunu anlamada bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin kullanımı.," In Etkinliklerle Türkçe öğretimi. , Ankara: Nobel Yayıncılık, 2019, pp.319-354.

MELANLIOĞLU, D. Okuduğunu anlamada bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin kullanımı.. 2019. In Etkinliklerle Türkçe öğretimi. , Nobel Yayıncılık, Ankara, 319-354.

MELANLIOĞLU, D., (2019). Okuduğunu anlamada bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin kullanımı.. Etkinliklerle Türkçe öğretimi. (pp.319-354), Ankara: Nobel Yayıncılık.

MELANLIOĞLU, Deniz. "Okuduğunu anlamada bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin kullanımı.." In Etkinliklerle Türkçe öğretimi. , 319-354. Ankara: Nobel Yayıncılık, 2019

MELANLIOĞLU, Deniz. "Okuduğunu anlamada bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin kullanımı.." Etkinliklerle Türkçe öğretimi. , Nobel Yayıncılık, 2019, pp.319-354.

MELANLIOĞLU, D. (2019) "Okuduğunu anlamada bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin kullanımı.", Etkinliklerle Türkçe öğretimi. . Ankara: Nobel Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={Deniz MELANLIOĞLU}, chaptertitle={Okuduğunu anlamada bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin kullanımı.}, booktitle={ Etkinliklerle Türkçe öğretimi.}, publisher={Nobel Yayıncılık}, city={Ankara},year={2019} }