O. Akyol And B. Akıllı, "Etkileşimli Reklamların Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir İnceleme: H&M Reklam Filmi Örneği," In Reklam Perspektifleri , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2020, pp.299-335.
Akyol, O. And Akıllı, B. Etkileşimli Reklamların Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir İnceleme: H&M Reklam Filmi Örneği. 2020. In Reklam Perspektifleri , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 299-335.
Akyol, O., & Akıllı, B., (2020). Etkileşimli Reklamların Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir İnceleme: H&M Reklam Filmi Örneği. Reklam Perspektifleri (pp.299-335), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Akyol, Onur, And Başak Akıllı. "Etkileşimli Reklamların Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir İnceleme: H&M Reklam Filmi Örneği." In Reklam Perspektifleri , 299-335. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2020
Akyol, Onur And Akıllı, Başak. "Etkileşimli Reklamların Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir İnceleme: H&M Reklam Filmi Örneği." Reklam Perspektifleri , Nobel Yayın Dağıtım, 2020, pp.299-335.
Akyol, O. And Akıllı, B. (2020) "Etkileşimli Reklamların Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir İnceleme: H&M Reklam Filmi Örneği", Reklam Perspektifleri . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={Onur AKYOL And author ={Başak Akıllı}, chaptertitle={Etkileşimli Reklamların Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir İnceleme: H&M Reklam Filmi Örneği}, booktitle={ Reklam Perspektifleri}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2020} }