G. ÇOLAKOĞLU SARI Et Al. , "Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği," Rast Muzikoloji Dergisi , vol.11, no.1, pp.75-95, 2023
ÇOLAKOĞLU SARI, G. Et Al. 2023. Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği. Rast Muzikoloji Dergisi , vol.11, no.1 , 75-95.
ÇOLAKOĞLU SARI, G., DURMUŞ, S. U., & ÖZGELEN, O. Z., (2023). Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği. Rast Muzikoloji Dergisi , vol.11, no.1, 75-95.
ÇOLAKOĞLU SARI, GÖZDE, Sadık Uğraş DURMUŞ, And ORKUN ZAFER ÖZGELEN. "Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği," Rast Muzikoloji Dergisi , vol.11, no.1, 75-95, 2023
ÇOLAKOĞLU SARI, GÖZDE Ç. Et Al. "Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği." Rast Muzikoloji Dergisi , vol.11, no.1, pp.75-95, 2023
ÇOLAKOĞLU SARI, G. DURMUŞ, S. U. And ÖZGELEN, O. Z. (2023) . "Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği." Rast Muzikoloji Dergisi , vol.11, no.1, pp.75-95.
@article{article, author={GÖZDE ÇOLAKOĞLU SARI Et Al. }, title={Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği}, journal={Rast Muzikoloji Dergisi}, year=2023, pages={75-95} }