A. ŞAHİN, "Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri," In Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları , Ankara: İksad Yayınevi, 2022, pp.169-215.
ŞAHİN, A. Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri. 2022. In Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları , İksad Yayınevi, Ankara, 169-215.
ŞAHİN, A., (2022). Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri. Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları (pp.169-215), Ankara: İksad Yayınevi.
ŞAHİN, Azize. "Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri." In Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları , 169-215. Ankara: İksad Yayınevi, 2022
ŞAHİN, Azize. "Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri." Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları , İksad Yayınevi, 2022, pp.169-215.
ŞAHİN, A. (2022) "Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri", Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN}, chaptertitle={Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri}, booktitle={ Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }