K. KURTULUŞ And Z. BOZBAY, "Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi," İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.19, pp.9-29, 2008
KURTULUŞ, K. And BOZBAY, Z. 2008. Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi. İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.19 , 9-29.
KURTULUŞ, K., & BOZBAY, Z., (2008). Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi. İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.19, 9-29.
KURTULUŞ, Kemal, And Zehra BOZBAY. "Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi," İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.19, 9-29, 2008
KURTULUŞ, Kemal And BOZBAY, Zehra. "Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi." İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.19, pp.9-29, 2008
KURTULUŞ, K. And BOZBAY, Z. (2008) . "Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi." İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.19, pp.9-29.
@article{article, author={Kemal KURTULUŞ And author={Zehra BOZBAY}, title={Tüketicilerin Çok Uluslu Ürünlere İlişkin Kalite Algıları ve Satınalma Niyetleri İtibariyle Farklılıklarının İncelenmesi}, journal={İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi}, year=2008, pages={9-29} }