A. ŞAHİN, "Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri," In Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar , İstanbul: Kazancı Hukuk Yayınevi, 2007, pp.528-540.
ŞAHİN, A. Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri. 2007. In Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar , Kazancı Hukuk Yayınevi, İstanbul, 528-540.
ŞAHİN, A., (2007). Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar (pp.528-540), İstanbul: Kazancı Hukuk Yayınevi.
ŞAHİN, Azize. "Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri." In Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar , 528-540. İstanbul: Kazancı Hukuk Yayınevi, 2007
ŞAHİN, Azize. "Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri." Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar , Kazancı Hukuk Yayınevi, 2007, pp.528-540.
ŞAHİN, A. (2007) "Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri", Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar . İstanbul: Kazancı Hukuk Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN}, chaptertitle={Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri}, booktitle={ Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar}, publisher={Kazancı Hukuk Yayınevi}, city={İstanbul},year={2007} }