F. TUFAN And A. F. SUSAR ÖZDİL, "“Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.5, no.9, pp.103-116, 2012
TUFAN, F. And SUSAR ÖZDİL, A. F. 2012. “Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.5, no.9 , 103-116.
TUFAN, F., & SUSAR ÖZDİL, A. F., (2012). “Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.5, no.9, 103-116.
TUFAN, Fırat, And A. Filiz SUSAR ÖZDİL. "“Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.5, no.9, 103-116, 2012
TUFAN, Fırat And SUSAR ÖZDİL, A. F. . "“Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.5, no.9, pp.103-116, 2012
TUFAN, F. And SUSAR ÖZDİL, A. F. (2012) . "“Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.5, no.9, pp.103-116.
@article{article, author={Fırat TUFAN And author={A. Filiz SUSAR ÖZDİL}, title={“Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mecra: Mağaza Radyoculuğu (In Store Radio)”}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi}, year=2012, pages={103-116} }