A. ŞAHİN And C. ZEHİR, "Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı," In Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5 , Ankara: İksad Yayınevi, 2022, pp.423-434.
ŞAHİN, A. And ZEHİR, C. Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı. 2022. In Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5 , İksad Yayınevi, Ankara, 423-434.
ŞAHİN, A., & ZEHİR, C., (2022). Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı. Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5 (pp.423-434), Ankara: İksad Yayınevi.
ŞAHİN, Azize, And CEMAL ZEHİR. "Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı." In Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5 , 423-434. Ankara: İksad Yayınevi, 2022
ŞAHİN, Azize And ZEHİR, CEMAL. "Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı." Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5 , İksad Yayınevi, 2022, pp.423-434.
ŞAHİN, A. And ZEHİR, C. (2022) "Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı", Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5 . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN And author ={CEMAL ZEHİR}, chaptertitle={Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı}, booktitle={ Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }