Atıf Formatları
Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Bozbay And E. Taşkın, "Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri," Yıldız Social Science Review , vol.6, no.1, pp.59-75, 2020

Bozbay, Z. And Taşkın, E. 2020. Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri. Yıldız Social Science Review , vol.6, no.1 , 59-75.

Bozbay, Z., & Taşkın, E., (2020). Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri. Yıldız Social Science Review , vol.6, no.1, 59-75.

Bozbay, Zehra, And Elif Taşkın. "Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri," Yıldız Social Science Review , vol.6, no.1, 59-75, 2020

Bozbay, Zehra And Taşkın, Elif. "Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri." Yıldız Social Science Review , vol.6, no.1, pp.59-75, 2020

Bozbay, Z. And Taşkın, E. (2020) . "Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri." Yıldız Social Science Review , vol.6, no.1, pp.59-75.

@article{article, author={Zehra BOZBAY And author={Elif Taşkın}, title={Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri}, journal={Yıldız Social Science Review}, year=2020, pages={59-75} }