N. TANDAÇGÜNEŞ, "Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı," In Reklamların İçinde N , Konya: Tablet, 2005, pp.89-123.
TANDAÇGÜNEŞ, N. Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı. 2005. In Reklamların İçinde N , Tablet, Konya, 89-123.
TANDAÇGÜNEŞ, N., (2005). Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı. Reklamların İçinde N (pp.89-123), Konya: Tablet.
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur. "Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı." In Reklamların İçinde N , 89-123. Konya: Tablet, 2005
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur T. . "Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı." Reklamların İçinde N , Tablet, 2005, pp.89-123.
TANDAÇGÜNEŞ, N. (2005) "Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı", Reklamların İçinde N . Konya: Tablet.
@bookchapter{bookchapter, author ={Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN}, chaptertitle={Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı}, booktitle={ Reklamların İçinde N}, publisher={Tablet}, city={Konya},year={2005} }