S. Nasır And P. Kılvan, "İnstagram Fenomenlerinin Paylaşımlarındaki Ürün ve Markalara Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi," 1. Ulusal Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi , İzmir, Turkey, pp.16-17, 2020
Nasır, S. And Kılvan, P. 2020. İnstagram Fenomenlerinin Paylaşımlarındaki Ürün ve Markalara Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi. 1. Ulusal Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi , (İzmir, Turkey), 16-17.
Nasır, S., & Kılvan, P., (2020). İnstagram Fenomenlerinin Paylaşımlarındaki Ürün ve Markalara Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi . 1. Ulusal Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (pp.16-17). İzmir, Turkey
Nasır, Süphan, And Pelin Kılvan. "İnstagram Fenomenlerinin Paylaşımlarındaki Ürün ve Markalara Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi," 1. Ulusal Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 2020
Nasır, Süphan And Kılvan, Pelin. "İnstagram Fenomenlerinin Paylaşımlarındaki Ürün ve Markalara Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi." 1. Ulusal Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi , İzmir, Turkey, pp.16-17, 2020
Nasır, S. And Kılvan, P. (2020) . "İnstagram Fenomenlerinin Paylaşımlarındaki Ürün ve Markalara Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi." 1. Ulusal Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi , İzmir, Turkey, pp.16-17.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Süphan NASIR And author={Pelin Kılvan}, title={İnstagram Fenomenlerinin Paylaşımlarındaki Ürün ve Markalara Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi}, congress name={1. Ulusal Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2020}, pages={16-17} }