M. Z. LEANA-TAŞCILAR, "Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin de Bulunduğu Sınıflarda Bibliyoterapi Kullanımı," TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ , vol.2, no.2, pp.118-136, 2012
LEANA-TAŞCILAR, M. Z. 2012. Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin de Bulunduğu Sınıflarda Bibliyoterapi Kullanımı. TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ , vol.2, no.2 , 118-136.
LEANA-TAŞCILAR, M. Z., (2012). Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin de Bulunduğu Sınıflarda Bibliyoterapi Kullanımı. TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ , vol.2, no.2, 118-136.
LEANA-TAŞCILAR, Marilena. "Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin de Bulunduğu Sınıflarda Bibliyoterapi Kullanımı," TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ , vol.2, no.2, 118-136, 2012
LEANA-TAŞCILAR, Marilena Z. . "Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin de Bulunduğu Sınıflarda Bibliyoterapi Kullanımı." TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ , vol.2, no.2, pp.118-136, 2012
LEANA-TAŞCILAR, M. Z. (2012) . "Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin de Bulunduğu Sınıflarda Bibliyoterapi Kullanımı." TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ , vol.2, no.2, pp.118-136.
@article{article, author={Marilena Zinovia LEANA TAŞCILAR}, title={Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin de Bulunduğu Sınıflarda Bibliyoterapi Kullanımı}, journal={TÜRK ÜSTÜN ZEKA VE EĞİTİM DERGİSİ}, year=2012, pages={118-136} }