G. Ö. EROĞLU PEKTAŞ Et Al. , "E-Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.105-118, 2017
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. Et Al. 2017. E-Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 105-118.
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö., Durmaz, A., & Yüksle, M., (2017). E-Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 105-118.
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide, Ahmet Durmaz, And Mehmet Yüksle. "E-Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 105-118, 2017
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide Ö. Et Al. "E-Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.105-118, 2017
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. Durmaz, A. And Yüksle, M. (2017) . "E-Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.105-118.
@article{article, author={Güzide Öncü EROĞLU PEKTAŞ Et Al. }, title={E-Pazarlama Karması Unsurlarının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={105-118} }