Ş. DEMİRKOL Et Al. , "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Turist Deneyimlerine Yönelik Bir Analiz: Tripadvisor Örneği," Journal of Recreation and Tourism Research , vol.4, no.1, pp.60-69, 2017
DEMİRKOL, Ş. Et Al. 2017. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Turist Deneyimlerine Yönelik Bir Analiz: Tripadvisor Örneği. Journal of Recreation and Tourism Research , vol.4, no.1 , 60-69.
DEMİRKOL, Ş., Kaya, F., & Akın, G., (2017). Yiyecek İçecek İşletmelerinde Turist Deneyimlerine Yönelik Bir Analiz: Tripadvisor Örneği. Journal of Recreation and Tourism Research , vol.4, no.1, 60-69.
DEMİRKOL, Şehnaz, Fazıl Kaya, And Gönül Akın. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Turist Deneyimlerine Yönelik Bir Analiz: Tripadvisor Örneği," Journal of Recreation and Tourism Research , vol.4, no.1, 60-69, 2017
DEMİRKOL, Şehnaz Et Al. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Turist Deneyimlerine Yönelik Bir Analiz: Tripadvisor Örneği." Journal of Recreation and Tourism Research , vol.4, no.1, pp.60-69, 2017
DEMİRKOL, Ş. Kaya, F. And Akın, G. (2017) . "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Turist Deneyimlerine Yönelik Bir Analiz: Tripadvisor Örneği." Journal of Recreation and Tourism Research , vol.4, no.1, pp.60-69.
@article{article, author={Şehnaz DEMİRKOL Et Al. }, title={Yiyecek İçecek İşletmelerinde Turist Deneyimlerine Yönelik Bir Analiz: Tripadvisor Örneği}, journal={Journal of Recreation and Tourism Research}, year=2017, pages={60-69} }