E. Sönmez And H. Boztepe Taşkıran, "Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E , vol.4, no.2, pp.111-132, 2019
Sönmez, E. And Boztepe Taşkıran, H. 2019. Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E , vol.4, no.2 , 111-132.
Sönmez, E., & Boztepe Taşkıran, H., (2019). Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E , vol.4, no.2, 111-132.
Sönmez, Ebru, And Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN. "Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E , vol.4, no.2, 111-132, 2019
Sönmez, Ebru And Boztepe Taşkıran, Hatun B. . "Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E , vol.4, no.2, pp.111-132, 2019
Sönmez, E. And Boztepe Taşkıran, H. (2019) . "Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E , vol.4, no.2, pp.111-132.
@article{article, author={Ebru Sönmez And author={Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN}, title={Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E}, year=2019, pages={111-132} }