G. Ö. EROĞLU PEKTAŞ. Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi. İstanbul: Kriter Yayınevi2018, pp.130
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. 2018. Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi . Kriter Yayınevi, İstanbul.
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö., (2018). Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi . İstanbul: Kriter Yayınevi.
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide. Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi . İstanbul: Kriter Yayınevi, 2018
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide Ö. . Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi . Kriter Yayınevi, 2018.
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. (2018) Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi . 1st edn. İstanbul: Kriter Yayınevi.
@book{book, author={Güzide Öncü EROĞLU PEKTAŞ}, title={Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi}, publisher={Kriter Yayınevi}, year={2018} }