N. ENGİZEK And B. YAŞİN, "Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.2, pp.69-87, 2016
ENGİZEK, N. And YAŞİN, B. 2016. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.2 , 69-87.
ENGİZEK, N., & YAŞİN, B., (2016). Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.2, 69-87.
ENGİZEK, Nil, And Bahar YAŞİN. "Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.2, 69-87, 2016
ENGİZEK, Nil And YAŞİN, Bahar. "Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.2, pp.69-87, 2016
ENGİZEK, N. And YAŞİN, B. (2016) . "Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.2, pp.69-87.
@article{article, author={Nil ENGİZEK And author={Bahar YAŞİN}, title={Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={69-87} }