A. ŞAHİN, "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri," International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22) , Ankara, Turkey, pp.265-273, 2022
ŞAHİN, A. 2022. Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri. International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22) , (Ankara, Turkey), 265-273.
ŞAHİN, A., (2022). Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri . International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22) (pp.265-273). Ankara, Turkey
ŞAHİN, Azize. "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri," International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22), Ankara, Turkey, 2022
ŞAHİN, Azize. "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri." International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22) , Ankara, Turkey, pp.265-273, 2022
ŞAHİN, A. (2022) . "Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri." International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22) , Ankara, Turkey, pp.265-273.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Azize ŞAHİN}, title={Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri}, congress name={International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22)}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2022}, pages={265-273} }