Z. Alrawadieh Et Al. , "Konaklama İşletmelerinde E Şikayet Yönetimi İstanbul daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151, 2015
Alrawadieh, Z. Et Al. 2015. Konaklama İşletmelerinde E Şikayet Yönetimi İstanbul daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1 , 132-151.
Alrawadieh, Z., DEMİRKOL, Ş., & KÜMBÜLOĞLU, T. Ö., (2015). Konaklama İşletmelerinde E Şikayet Yönetimi İstanbul daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 132-151.
Alrawadieh, Zaid, Şehnaz DEMİRKOL, And TOMURCUK ÖVÜL KÜMBÜLOĞLU. "Konaklama İşletmelerinde E Şikayet Yönetimi İstanbul daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 132-151, 2015
Alrawadieh, Zaid Et Al. "Konaklama İşletmelerinde E Şikayet Yönetimi İstanbul daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151, 2015
Alrawadieh, Z. DEMİRKOL, Ş. And KÜMBÜLOĞLU, T. Ö. (2015) . "Konaklama İşletmelerinde E Şikayet Yönetimi İstanbul daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151.
@article{article, author={Zaid Alrawadieh Et Al. }, title={Konaklama İşletmelerinde E Şikayet Yönetimi İstanbul daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma}, journal={Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={132-151} }