S. KÜÇÜK, "Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri," Yükseköğretim ve Bilim , vol.7, no.2, pp.369-377, 2017
KÜÇÜK, S. 2017. Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri. Yükseköğretim ve Bilim , vol.7, no.2 , 369-377.
KÜÇÜK, S., (2017). Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri. Yükseköğretim ve Bilim , vol.7, no.2, 369-377.
KÜÇÜK, Sevda. "Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri," Yükseköğretim ve Bilim , vol.7, no.2, 369-377, 2017
KÜÇÜK, Sevda. "Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri." Yükseköğretim ve Bilim , vol.7, no.2, pp.369-377, 2017
KÜÇÜK, S. (2017) . "Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri." Yükseköğretim ve Bilim , vol.7, no.2, pp.369-377.
@article{article, author={Sevda KÜÇÜK}, title={Durumlu Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Eğitim Teknolojileri Öğretimi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri}, journal={Yükseköğretim ve Bilim}, year=2017, pages={369-377} }