Z. ALRAWADIEH And Ş. Demirkol, "Konaklama İşletmelerinde E-Şikâyet Yönetimi: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151, 2015
ALRAWADIEH, Z. And Demirkol, Ş. 2015. Konaklama İşletmelerinde E-Şikâyet Yönetimi: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1 , 132-151.
ALRAWADIEH, Z., & Demirkol, Ş., (2015). Konaklama İşletmelerinde E-Şikâyet Yönetimi: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 132-151.
ALRAWADIEH, Zaıd, And Şehnaz DEMİRKOL. "Konaklama İşletmelerinde E-Şikâyet Yönetimi: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 132-151, 2015
ALRAWADIEH, Zaıd And Demirkol, Şehnaz. "Konaklama İşletmelerinde E-Şikâyet Yönetimi: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151, 2015
ALRAWADIEH, Z. And Demirkol, Ş. (2015) . "Konaklama İşletmelerinde E-Şikâyet Yönetimi: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151.
@article{article, author={Zaıd ALRAWADIEH And author={Şehnaz DEMİRKOL}, title={Konaklama İşletmelerinde E-Şikâyet Yönetimi: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma}, journal={Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={132-151} }