A. OKUMUŞ, "Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi," YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.48, pp.27-38, 2004
OKUMUŞ, A. 2004. Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi. YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.48 , 27-38.
OKUMUŞ, A., (2004). Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi. YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.48, 27-38.
OKUMUŞ, Abdullah. "Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi," YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.48, 27-38, 2004
OKUMUŞ, Abdullah. "Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi." YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.48, pp.27-38, 2004
OKUMUŞ, A. (2004) . "Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi." YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.48, pp.27-38.
@article{article, author={Abdullah OKUMUŞ}, title={Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi}, journal={YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi}, year=2004, pages={27-38} }