E. YOLCU, "Amerika, Singapur ve Türkiye'de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.16, pp.535-544, 2003
YOLCU, E. 2003. Amerika, Singapur ve Türkiye'de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.16 , 535-544.
YOLCU, E., (2003). Amerika, Singapur ve Türkiye'de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.16, 535-544.
YOLCU, Ergün. "Amerika, Singapur ve Türkiye'de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.16, 535-544, 2003
YOLCU, Ergün. "Amerika, Singapur ve Türkiye'de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.16, pp.535-544, 2003
YOLCU, E. (2003) . "Amerika, Singapur ve Türkiye'de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.16, pp.535-544.
@article{article, author={Ergün YOLCU}, title={Amerika, Singapur ve Türkiye'de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi}, journal={İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2003, pages={535-544} }