Y. Güçdemir And O. Göksu, "Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının," In İletişim Çalışmaları , İstanbul: Derin Yayınları., 2015, pp.45-61.
Güçdemir, Y. And Göksu, O. Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının. 2015. In İletişim Çalışmaları , Derin Yayınları., İstanbul, 45-61.
Güçdemir, Y., & Göksu, O., (2015). Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının. İletişim Çalışmaları (pp.45-61), İstanbul: Derin Yayınları..
Güçdemir, Yeşim, And Oğuz Göksu. "Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının." In İletişim Çalışmaları , 45-61. İstanbul: Derin Yayınları., 2015
Güçdemir, Yeşim And Göksu, Oğuz. "Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının." İletişim Çalışmaları , Derin Yayınları., 2015, pp.45-61.
Güçdemir, Y. And Göksu, O. (2015) "Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının", İletişim Çalışmaları . İstanbul: Derin Yayınları..
@bookchapter{bookchapter, author ={Yeşim GÜÇDEMİR And author ={Oğuz Göksu}, chaptertitle={Sosyal medyanın siyasal iletişim aracı olarak kullanımı: Barack Obama’xxnın 2012 Başkanlık seçim kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’xxın 2014 Cumhurbaşkanlığı seçim kampanyasının}, booktitle={ İletişim Çalışmaları}, publisher={Derin Yayınları.}, city={İstanbul},year={2015} }