N. TANDAÇGÜNEŞ, "pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.41, pp.103-124, 2011
TANDAÇGÜNEŞ, N. 2011. pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.41 , 103-124.
TANDAÇGÜNEŞ, N., (2011). pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.41, 103-124.
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur. "pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.41, 103-124, 2011
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur T. . "pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.41, pp.103-124, 2011
TANDAÇGÜNEŞ, N. (2011) . "pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.41, pp.103-124.
@article{article, author={Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN}, title={pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={103-124} }