H. BOZTEPE TAŞKIRAN, "Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme," In Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye , Konya: Çizgi Kitabevi Yayınları, 2016, pp.367-396.
BOZTEPE TAŞKIRAN, H. Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme. 2016. In Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye , Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, 367-396.
BOZTEPE TAŞKIRAN, H., (2016). Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme. Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye (pp.367-396), Konya: Çizgi Kitabevi Yayınları.
BOZTEPE TAŞKIRAN, Hatun. "Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme." In Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye , 367-396. Konya: Çizgi Kitabevi Yayınları, 2016
BOZTEPE TAŞKIRAN, Hatun B. . "Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme." Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye , Çizgi Kitabevi Yayınları, 2016, pp.367-396.
BOZTEPE TAŞKIRAN, H. (2016) "Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme", Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye . Konya: Çizgi Kitabevi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN}, chaptertitle={Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme}, booktitle={ Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye}, publisher={Çizgi Kitabevi Yayınları}, city={Konya},year={2016} }