A. Şahin, "Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü," In Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar , Ankara: Gazi Kitabevi, 2021, pp.179-195.
Şahin, A. Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü. 2021. In Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar , Gazi Kitabevi, Ankara, 179-195.
Şahin, A., (2021). Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü. Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar (pp.179-195), Ankara: Gazi Kitabevi.
Şahin, Azize. "Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü." In Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar , 179-195. Ankara: Gazi Kitabevi, 2021
Şahin, Azize. "Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü." Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar , Gazi Kitabevi, 2021, pp.179-195.
Şahin, A. (2021) "Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü", Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar . Ankara: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN}, chaptertitle={Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü}, booktitle={ Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }