A. ŞAHİN And S. Şen, "Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.52, pp.1176-1184, 2017
ŞAHİN, A. And Şen, S. 2017. Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.52 , 1176-1184.
ŞAHİN, A., & Şen, S., (2017). Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.52, 1176-1184.
ŞAHİN, Azize, And Serkan Şen. "Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.52, 1176-1184, 2017
ŞAHİN, Azize And Şen, Serkan. "Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.52, pp.1176-1184, 2017
ŞAHİN, A. And Şen, S. (2017) . "Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.10, no.52, pp.1176-1184.
@article{article, author={Azize ŞAHİN And author={Serkan Şen}, title={Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2017, pages={1176-1184} }