A. Şahin, "Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," In Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif) , İstanbul: Efeakademi, 2021, pp.117-136.
Şahin, A. Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. 2021. In Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif) , Efeakademi, İstanbul, 117-136.
Şahin, A., (2021). Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif) (pp.117-136), İstanbul: Efeakademi.
Şahin, Azize. "Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." In Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif) , 117-136. İstanbul: Efeakademi, 2021
Şahin, Azize. "Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif) , Efeakademi, 2021, pp.117-136.
Şahin, A. (2021) "Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif) . İstanbul: Efeakademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN}, chaptertitle={Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi}, booktitle={ Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif)}, publisher={Efeakademi}, city={İstanbul},year={2021} }