M. YAŞLIOĞLU, "Öğrenme Odaklılık ve Yeniliğin Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi: Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma.," 19. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.64-67, 2011
YAŞLIOĞLU, M. 2011. Öğrenme Odaklılık ve Yeniliğin Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi: Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma.. 19. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , (Çanakkale, Turkey), 64-67.
YAŞLIOĞLU, M., (2011). Öğrenme Odaklılık ve Yeniliğin Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi: Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma. . 19. Yönetim ve Organizasyon Kongresi (pp.64-67). Çanakkale, Turkey
YAŞLIOĞLU, Muhsin. "Öğrenme Odaklılık ve Yeniliğin Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi: Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma.," 19. Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2011
YAŞLIOĞLU, Muhsin M. . "Öğrenme Odaklılık ve Yeniliğin Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi: Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma.." 19. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.64-67, 2011
YAŞLIOĞLU, M. (2011) . "Öğrenme Odaklılık ve Yeniliğin Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi: Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma.." 19. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.64-67.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Muhsin Murat YAŞLIOĞLU}, title={Öğrenme Odaklılık ve Yeniliğin Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi: Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma.}, congress name={19. Yönetim ve Organizasyon Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2011}, pages={64-67} }