H. ZÜLFİKAR, "Yeni Ekonomide Başarısız Araştırmanın Ölçüm Gerekliliği," Marketing Türkiye-Advertising Age , vol.10, no.229, pp.102, 2000
ZÜLFİKAR, H. 2000. Yeni Ekonomide Başarısız Araştırmanın Ölçüm Gerekliliği. Marketing Türkiye-Advertising Age , vol.10, no.229 , 102.
ZÜLFİKAR, H., (2000). Yeni Ekonomide Başarısız Araştırmanın Ölçüm Gerekliliği. Marketing Türkiye-Advertising Age , vol.10, no.229, 102.
ZÜLFİKAR, Haluk. "Yeni Ekonomide Başarısız Araştırmanın Ölçüm Gerekliliği," Marketing Türkiye-Advertising Age , vol.10, no.229, 102, 2000
ZÜLFİKAR, Haluk. "Yeni Ekonomide Başarısız Araştırmanın Ölçüm Gerekliliği." Marketing Türkiye-Advertising Age , vol.10, no.229, pp.102, 2000
ZÜLFİKAR, H. (2000) . "Yeni Ekonomide Başarısız Araştırmanın Ölçüm Gerekliliği." Marketing Türkiye-Advertising Age , vol.10, no.229, p.102.
@article{article, author={Haluk ZÜLFİKAR}, title={Yeni Ekonomide Başarısız Araştırmanın Ölçüm Gerekliliği}, journal={Marketing Türkiye-Advertising Age}, year=2000, pages={102} }