E. Özkan And A. K. Şekerkaya, "Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, pp.285-327, 2021
Özkan, E. And Şekerkaya, A. K. 2021. Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2 , 285-327.
Özkan, E., & Şekerkaya, A. K., (2021). Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, 285-327.
Özkan, Erdem, And Ahmet Kemal ŞEKERKAYA. "Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, 285-327, 2021
Özkan, Erdem And Şekerkaya, Ahmet K. . "Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, pp.285-327, 2021
Özkan, E. And Şekerkaya, A. K. (2021) . "Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, pp.285-327.
@article{article, author={Erdem ÖZKAN And author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA}, title={Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={285-327} }