H. BOZTEPE, "Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi," I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi , vol.1, Kocaeli, Turkey, pp.804-821, 2014
BOZTEPE, H. 2014. Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi. I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi , (Kocaeli, Turkey), 804-821.
BOZTEPE, H., (2014). Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi . I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi (pp.804-821). Kocaeli, Turkey
BOZTEPE, Hatun. "Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi," I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Turkey, 2014
BOZTEPE, Hatun B. . "Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi." I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.804-821, 2014
BOZTEPE, H. (2014) . "Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi." I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.804-821.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN}, title={Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi}, congress name={I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2014}, pages={804-821} }