G. Ö. EROĞLU PEKTAŞ, "Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Yapısal Eşitlik Model Uygulaması," ulusal pazarlama kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.543-553, 2015
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. 2015. Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Yapısal Eşitlik Model Uygulaması. ulusal pazarlama kongresi , (Eskişehir, Turkey), 543-553.
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö., (2015). Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Yapısal Eşitlik Model Uygulaması . ulusal pazarlama kongresi (pp.543-553). Eskişehir, Turkey
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide. "Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Yapısal Eşitlik Model Uygulaması," ulusal pazarlama kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide Ö. . "Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Yapısal Eşitlik Model Uygulaması." ulusal pazarlama kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.543-553, 2015
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. (2015) . "Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Yapısal Eşitlik Model Uygulaması." ulusal pazarlama kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.543-553.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Güzide Öncü EROĞLU PEKTAŞ}, title={Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü İle Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Yapısal Eşitlik Model Uygulaması}, congress name={ulusal pazarlama kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={543-553} }