Ü. Sarı, "Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.5, pp.85-104, 2013
Sarı, Ü. 2013. Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.5 , 85-104.
Sarı, Ü., (2013). Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.5, 85-104.
Sarı, Ümit. "Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.5, 85-104, 2013
Sarı, Ümit. "Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.5, pp.85-104, 2013
Sarı, Ü. (2013) . "Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , no.5, pp.85-104.
@article{article, author={Ümit SARI}, title={Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı}, journal={ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ}, year=2013, pages={85-104} }