Citation Formats
Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ERGİN, "Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi.," I. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , İstanbul, Turkey, pp.1, 2004

ERGİN, T. 2004. Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi.. I. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , (İstanbul, Turkey), 1.

ERGİN, T., (2004). Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi. . I. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. (pp.1). İstanbul, Turkey

ERGİN, Tamer. "Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi.," I. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi., İstanbul, Turkey, 2004

ERGİN, Tamer. "Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi.." I. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , İstanbul, Turkey, pp.1, 2004

ERGİN, T. (2004) . "Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi.." I. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi. , İstanbul, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Tamer ERGİN}, title={Üstün Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların (GLD) Değerlendirilmesinde Yeni Bir Bilişsel Yaklaşım:Pass Teorisi.}, congress name={I. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi.}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2004}, pages={1} }