B. Kayış Et Al. , "Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.21, no.3, pp.1209-1241, 2017
Kayış, B. Et Al. 2017. Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.21, no.3 , 1209-1241.
Kayış, B., Ayar Öztürk, S., & ŞEKERKAYA, A. K., (2017). Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.21, no.3, 1209-1241.
Kayış, Burçak, Sebile Ayar Öztürk, And Ahmet Kemal ŞEKERKAYA. "Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.21, no.3, 1209-1241, 2017
Kayış, Burçak Et Al. "Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.21, no.3, pp.1209-1241, 2017
Kayış, B. Ayar Öztürk, S. And ŞEKERKAYA, A. K. (2017) . "Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.21, no.3, pp.1209-1241.
@article{article, author={Burçak Kayış Et Al. }, title={Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama}, journal={ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2017, pages={1209-1241} }