S. DAĞLI And S. KURTULUŞ, "Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study," YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.83, pp.109-136, 2017
DAĞLI, S. And KURTULUŞ, S. 2017. Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study. YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.83 , 109-136.
DAĞLI, S., & KURTULUŞ, S., (2017). Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study. YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.83, 109-136.
DAĞLI, Serhat, And Sema KURTULUŞ. "Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study," YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.83, 109-136, 2017
DAĞLI, Serhat And KURTULUŞ, Sema. "Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study." YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.83, pp.109-136, 2017
DAĞLI, S. And KURTULUŞ, S. (2017) . "Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study." YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.83, pp.109-136.
@article{article, author={Serhat DAĞLI And author={Sema KURTULUŞ}, title={Determining The Impact on The Perception of Brand Equity on Customer Experience and Ethnocentric Tendencies of a Pilot Study}, journal={YÖNETİM: İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={109-136} }