M. BAŞTUĞ, "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?," In Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2014, pp.1.
BAŞTUĞ, M. Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?. 2014. In Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , Pegem A Yayıncılık, Ankara, 1.
BAŞTUĞ, M., (2014). Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?. Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar (pp.1), Ankara: Pegem A Yayıncılık.
BAŞTUĞ, Muhammet. "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?." In Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , 1. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2014
BAŞTUĞ, Muhammet. "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?." Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , Pegem A Yayıncılık, 2014, pp.1.
BAŞTUĞ, M. (2014) "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?", Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar . Ankara: Pegem A Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={Muhammet BAŞTUĞ}, chaptertitle={Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?}, booktitle={ Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar}, publisher={Pegem A Yayıncılık}, city={Ankara},year={2014} }