A. OKUMUŞ And B. YAŞİN, "Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri," DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.55-76, 2006
OKUMUŞ, A. And YAŞİN, B. 2006. Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.2 , 55-76.
OKUMUŞ, A., & YAŞİN, B., (2006). Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.2, 55-76.
OKUMUŞ, Abdullah, And Bahar YAŞİN. "Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri," DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.2, 55-76, 2006
OKUMUŞ, Abdullah And YAŞİN, Bahar. "Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri." DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.55-76, 2006
OKUMUŞ, A. And YAŞİN, B. (2006) . "Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri." DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.55-76.
@article{article, author={Abdullah OKUMUŞ And author={Bahar YAŞİN}, title={Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri}, journal={DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2006, pages={55-76} }